Lervik Idrettsforening - Øktene i Kroatia

Øktene i Kroatia

Her kommer det jeg har skrevet om øktene i Kroatia slik jeg oppfattet de. Dere må legge til intensitet og hvordan dere opplevde øktene I treningsdagboken deres.

økt 1: kryssningsspil, pasninger og skudd

økt 2: koordinasjon i stige

økt 3: fysisk hard økt, jobbet mye med ben, kjapt fotarbeid

økt 4: skuddtrening, fokus skulderledd. Armen i større sving

økt 5: 3-2-1 forsvar

økt 6: 3 kamper à 20 min, i tillegg oppvarming 15 min før hver kamp

økt 7: forsvarsarbeid, ulike bevegelser

økt 8: pasninger i bevegelse, ulike pasningsvarianter, lek med ball. 3 mot 3, angriperne beveger seg i åtte tall. Spill

økt 9: oppvarming med ball. Tre rekker, pådrag og viderespill. Rush, skudd. Spill med fokus på bevegelse og rett opp i skudd. Hurtige pasninger

økt 10: fotarbeid, forsvarsbevegelser

 

Dere har nå fått et egentreningsprogram. Husk å trene baksiden av kroppen også, som øvre del av rygg. Lurt også å gjøre tøyningsøvelsene av skulderledd som ble vist i økt 4.

 

Gry

Ingen oppføringer er funnet