Norway Cup 2016 er i gang !

Postet av Junior den 31. Jul 2016

Årets Norwaycup er i gang og TTIF stiller i år med 1 lag => KM G16 i klasse B.

Gutta reiste inn på lørdag og fikk innlosjert seg på hotellet i sentrum, og fikk en god natts søvn før kamp i dag (søndag) mot Spansk motstand.

Kampen ble spillt på en av gressbanene på Rustad, og ble en liten utfordring da banen er både kort og smal samt at det blåste MYE spesielt i første omgang.

Kampen startet litt nervøst fra begge lag, men mange langpasninger uten at noen av lagene fikk til noe spesielt. Etter 10-12 minutter begynte våre gutter å ta over mye av spillet og viste definitivt at vi var det beste laget på banen. Etter scoringer av Peder Nomell og Didrik Nomell Lie stod det 2-0 til pause.

Andre omgangen startet som den første sluttet, og i gikk opp til 3-0 ved en heading av Simen Vidtun Nilsen etter corner. Etter scoringen får vi 2 gule = 2 x 5 minutters utvisninger og vi spiller nesten 10 minutter med en mann mindre. Spanjolene reduserer 2 ganger og stillingen er da 3-2 med en del minutter igjen....

Etter at vi blir fulltallige igjen kompenserer vi Spanjolenes overtak og rir av stormen, og vinner til slutt kampen.

Vi gleder oss over av starten er over og at første seier er i havn.

Club de Futbol ...2 - 3Tistedalen TIF

Mål :

0-1 TTIF, Peder Nomell (assist Martin Karlsen)

0-2 TTIF, Didrik Nomell Lie (assist Peder Nomell)

0-3 TTIF, Simen Vidtun Nilsen (assist Peder Nomell)

1-3 Club de Futbol Alfaz del Pi

2-3 Club de Futbol Alfaz del Pi

I morgen venter Otta IL på Ekeberg kl. 16.30 !