Medlemsregister - SMS / epost fra NIF

Postet av Lervik Idrettsforening den 20. Sep 2020

Spond er de fleste sikkert vet klubbens elektroniske medlemsregister i tillegg til lagenes verktøy for å kommunisere til spillergruppe og evt foresatte.

Norges Idrettsforbund (NIF) har for kort tid siden aktivert integrasjon mellom vårt register i Spond og deres sentrale medlemsregister. Det innebærer at vi over en lenges periode framover vil synkronisere profilene vi har mot NIF sin. Derfor trenger vi at hvert enkelt medlem kompletterer sine opplysninger.

For eksisterende medlemmer vil de få en epost fra oss hvor de bes om å fylle inn manglende data - noen av dere har kanskje allerede fått det.

NIF vil også sende dere informasjon om at de er i ferd med å gjennomføre denne synkroniseringen. Mest sannsynlig vil du motta en SMS hvor du blir bedt om å bekrefte ditt medlemsskap i klubben. Denne kan du trygt svare på.

SMS’en vil se slik ut:

Har du spørsmål sender du oss en epost på post@lervikif.no eller ringer Håvard på 90764911.