Aktivitetsuka 2024

Postet av Svein Erik Kristiansen den 30. Mai 2024

Aktivitetsuka på Lervik nærmer seg og det kommer til å bli fantastisk uke. Vi har ca 100 påmeldte barn, 16 dedikerte ungdomstrenere, 8 frivillige voksne trenere, 8 kjøkkenassistenter, daglig leder og prosjektkoordinator på plass gjennom uka. Aktivitetene våre inkluderer selvsagt fotball og håndball (våre kjerneidretter) men vi har også fått med oss 3 trenere fra Nedre Glomma Turn som skal trene barna motorikk, styrke og bevegelesferdigheter. Vi har i tillegg uteaktivitet på programmet for å sørge for variasjon, lek, samhold og for å øve på lagarbeid, samspill og oppgavedeling. Vi serverer frokost og lunch til alle hver dag på klubbhuset på Lervik og best av alt - alt er helt gratis.

Vi er svært takknemlige for at våre støttespillere i OBOS, Fredrikstad Kommune og Fredrikstad Idrettsråd gjør dette mulig for oss. En tydelig prioritering fra klubben sørger også for finansiell støtte slik at 100% inkludering uavhengig av økonomi er mulig.

Vi sees på aktivitetsuka!