GOD JUL!

Postet av Håvard Østby Magnussen den 14. Des 2023

Tradisjonen tro arrangerte vi juleavslutning for hele klubben i Gaustadhallen. Det var innmarsj, julegrøt, trening og julenisse. Akkurat slik det skal være når en idrettsforening tar juleferie.

Det er når alle er samlet samtidig vi virkelig ser hvor viktig og samlende klubben vår er for unge i nærmiljøet.

Takk til alle dere som stiller opp hver eneste dag - enten det er på kunstgresset, i hallen, i en gymsal, på hjemmebane eller bortebane, i kiosken, på varetelling, til dugnad i øst og vest og til alle som trofast stiller opp som publikum.

Uten deres innsats hadde ikke dette gått!

Nytt av året er kåring av årets lag, og i år gikk dette til J2005 som over en årrekke virkelig har klart å kombinere både håndball og fotball og er et forbilde for de verdiene klubben står for. I år klarte de til og med å kapre kretsmesterskapet for damer senior fotball i sin klasse. Vi gratulerer!

Når mange nå tar juleferie ønsker hovedstyret å ønske samtlige en RIKTIG GOD JUL og et GODT NYTT ÅR. Så ses vi igjen helt plutselig i januar 🎅🎅🎅🎅