All organisert trening i regi av Lervik IF er fremdeles stanset

Postet av Lervik Idrettsforening den 4. Apr 2020

På tross av de siste dagenes oppdateringer knyttet til retningslinjer for organisert idrett vurderer klubben det dithen at det ikke er mulig å gjennomføre treningsøkter i håndball eller fotball uten å gå på kompromiss med smittevernreglene.

Fredrikstad Kommune holder også alle innendørs treningsarealer stengt. Kunstgresset er åpent for uorganisert bruk og uten ansvar fra klubbens side. Her råder samme retningslinjer i forhold til smittevern. Er det for mange på banen når du kommer har du ikke adgang. Er du i tvil kan du tenke at det er stengt.

Lervik IF støtter opp under myndighetenes forsøk på å begrense smitten blant befolkningen og ser ingen grunn til å anbefale aktiviteter som setter dette i faresonen.

Det foregår mye aktivitet i form av både digitale fellestreninger og egentreningsprogrammer blant lagene våre. Vi oppfordrer alle til å holde treningsmengden og aktivitetsnivået oppe i en krevende hverdag!

Hovedstyret